Veelgestelde vragen over boeket bestellen en bezorgen met Acanthus Bloememotie
Op deze pagina vind je de antwoorden op veelgestelde vragen het bestellen van een bloemetje bij bloemist Acanthus en het laten bezorgen van een boeket. Staat jouw vraag er niet tussen? Je kunt altijd contact met ons opnemen. Wij helpen je graag verder!
Vragen over een boeket bestellen en versturen
Hoe kan ik een boeket bestellen?
Je kunt bij ons op verschillende manier een bos bloemen bestellen en versturen sturen:
- Je kuntonline bloemen bestellen.
- Je kunt telefonisch contact met ons opnemen; 0527 616 110.
- Je kunt langskomen in onze winkel aan de Noordzijde 6 in Emmeloord.
Ik heb een bepaald boeket in gedachten, maar ik kan het hier niet vinden. Wat nu?
Wil je een boeket bestellen dat niet op onze website staat of heb je specifieke wensen? Neem dan contact met ons op. We stellen graag persoonlijk een bos bloemen voor je samen dat voldoet aan al jouw wensen!
Sommige bloemstukken maken we alleen op maat, zoals rouwwerk en trouwboeketten. Ook hierover kun je contact met ons opnemen.
Je kunt contact met ons opnemen:
- Per e-mail
- Per pelefoon: 0527 616 110
- In onze winkel in Emmeloord aan de Noordzijde 6
Wat zijn de verschillen tussen de boeketformaten?
Online zijn onze boeketten in 4 verschillende formaten verkrijgbaar: klein, normaal, super en luxe. Hoe groter en duurder het boeket, hoe meer (exclusievere) bloemen het boeket bevat.
Kunnen jullie het bestelde boeket bezorgen?
Wij bezorgen bloemen op locatie. Een boeket bezorgen wij zelf in de omgeving Noordoostpolder, Emmeloord en Urk. Maar ook in de rest Nederland kun je een bloemetje laten bezorgen. Dus je kunt bij ons ook een bos bloemen versturen naar Amsterdam, Rotterdam, Groningen, Enschede of Maastricht. Wij zorgen ervoor dat er een prachtig en vers boeket namens jou bezorgd wordt.
Wist je dat het ook mogelijk is om bloemen dezelfde dag te laten bezorgen? Als je bloemen online bestelt voor 16:00 uur, bezorgen wij het boeket dezelfde dag. Maar ook last minute kan er een boeket bloemen besteld worden. Je moet de bestelling dan tussen 16:30 en 17:30 uur telefonisch doorgeven.
Als wij jouw bestelling na 17:30 uur ontvangen, dan worden de bloemen de volgende dag bezorgd.
Kan ik anoniem een bosje bloemen versturen?
Dat is mogelijk! Geef het voor de zekerheid ook aan in het opmerkingsveld wanneer je de bestelling plaatst.
Ontvang ik een bevestiging als ik mijn boeket besteld heb?
Je ontvangt een bevestiging via de mail als je een bestelling hebt geplaatst.
Hoe kan ik betalen en is de online betaling veilig?
Via onze webshop betaal je met IDEAL. De betalingen vinden plaats op een beveiligd betaalplatform. De gegevens die je bij ons achterlaat, worden nooit aan derden verstrekt.
Overige vragen over bloemen bestellen bij Acanthus
Waar worden mijn persoonlijke gegevens voor gebruikt?
Jouw persoonlijke gegevens worden uitsluitend gebruikt om het boeket te kunnen leveren en om jouw gebruikersgemak op onze site te realiseren. Verder wordt er niets gedaan met jouw gegevens.
Ik kan niet inloggen, wat nu?
Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: info@acanthusbloememotie.nl. Je krijgt dan via mailcontact hulp op afstand.
Kan ik een product retourneren?
Indien het boeket in slechte staat wordt geleverd en je niet tevreden bent, vragen wij je om direct contact met ons op te nemen. Daarnaast willen wij je vragen om een foto te maken van de bloemen. Samen gaan we voor een passende oplossing zorgen waarin alle partijen zich kunnen vinden.
Mijn vraag staat er niet tussen. Wat nu?
Staat jouw vraag hier niet tussen, dan kun je ons altijd een bericht sturen via de contactpagina of mail naar info@acanthusbloememotie.nl. Tijdens openingstijden kun je bellen naar 0527-616110.